Monday, October 29, 2007

Hálaadó ünnep

Hálaadással a szivünkben ünnepeltünk vasárnap a gyülekezetben. Bayer György magyarországi lelkipásztor ízes szófordulataival, szenvedélyesen hirdette az Igét. Miért is adjunk hálát? Három K betüs szóval tette hangsúlyosabbá: Krisztusért, a Kenyérért és a Küldetésért. Az énekkar és a fiatal házasok csoportja is sok szép, szívet melengető, hálaadásra késztető énekkekel tette emlékezetesebbé a napot. Közös ebéddel az új teremben gyakoroltuk az agapé közösséget. Áldott ünnep volt.



Bayer György igét hirdet


Hála a Kenyérért


Agapé közösség gyakorlása


Izlik a töltöttkáposzta

6 comments:

Adona said...

de jó, hogy tettél ki képeket!
tényleg jó volt vasárnap! :)

Betti said...

Jani, köszi ezt a bejegyzést. Nagyon jó látni a képeket. De nekem takán a legjobb a 3 K betű. Azt hiszem jól fogott volna nekem is élőben hallani. Nincs hangfelvételed?

Jani said...

Felvettük az egész alkalmat. Nagyon jó minőségben lehet hallgatni, sőt Hajni még a Bayer feleségével tartott kis beszélgetést is rögzitette. Odaadjuk nektek is, hogy meghallgassátok.

Betti said...

Köszi, várom.
Ügyesek vagytok. :)

Anonymous said...

Kuldd el nekem, felteszem a gyuli oldalara.

Zoltan said...

csak a vegere ertem oda, de a toltottkaposztabol kaptam, erosen finom volt. a tanitas is jo lehetett biztosan, majd legkozelebb reszt veszek! mindenki kerdezte hol jarok, en mondtam, messzunnen repultem :) orulok, hogy megkerdeznek, bar ez regen zavart :))